Skip to main content

Voor ieder bedrijf is het goed om regelmatig jezelf af te vragen, wat is de Core van mijn bedrijf? Wat is de basis van onze onderneming en hoe zorg ik ervoor dat zowel mijn opdrachtgevers als werknemers begrijpen welke route ons bedrijf neemt. Welkom bij Core Strategie.

De afgelopen jaren heb ik voor Dutch Food Concepts en haar opdrachtgevers diverse projecten begeleid. Vanuit de brainstorm, richting de ontwikkeling en naar de uitvoering. Als conceptontwikkelaar was ik niet alleen betrokken bij de vormgeving, maar dacht ik ook altijd na of de activiteit paste bij de organisatie. Is het logisch dat het bedrijf deze stap zet of wijkt het af van de strategie en de identiteit?

Voor het versterken van een identiteit gebruikt een organisatie eigenlijk altijd marketing. Maar niet ieder bedrijf heeft de ruimte voor het budget voor een eigen full time marketingmedewerker of niet ieder bedrijf kan de marketingmedewerker de juiste begeleiding geven. Welkom bij Core Strategie!

Wij zijn als marketing- en strategiebureau de juiste partner om dit op te lossen. Wij zetten jouw marketingafdeling op, geven (tijdelijke) ondersteuning op het gebied van marketing & strategie of helpen jou bij het versterken van de identiteit van jouw organisaties. Core Strategie stopt niet alleen bij het adviseren, maar pakt ook door in de uitvoering. Dat kan periodiek of juist voor de lange termijn. De opdrachtgever zorgt dat Core gevoed wordt met bedrijfsgerichte kennis. Intern zorgt Core voor de strategische- en marketing gerelateerde ontwikkeling van de specialisten. Iedereen werkt vanuit zijn eigen vakgebied en samen maken we elkaar sterker.

Zoekt jouw organisatie ondersteuning op het gebied van marketing of een sparringpartner voor de directie? Moet jouw bedrijfsstrategie opnieuw tegen het licht gehouden worden? Kom gezellig langs voor een kop thee.

Silvie Griekspoor

Author Silvie Griekspoor

More posts by Silvie Griekspoor